måndag 11 april 2011

Påskfina trädgården!!

Aaaaaj!!
Ni vet en sån "flärp" som sitter på drickburkar som man öppnar med. Jag har svalt en sådan :( Den sitter fast i halsen. Det är fruktansvärt obehagligt! Hoppas den släpper snart, för det är antagligen bättre att den glider ner i magen och "kommer ut vanligt" än om jag tvingar upp den när jag försöket spy.. Vill bara bli av med kännslan.

Jaja, i morgon är min Junilove ledig, så då ska vi åka in till borås och titta efter en ny kamera! Det ska bli skojjj! :) Vi vill ha en ordentlig och bra kamera så vi kan ta MASSA fina bilder på hundarna och när vi är iväg på alla våra mini semestrar. Systemkamera kände vi att det va det inte någon mening med att lägga massa pengar på, för varken jag eller Junilove är "tafotoduktiga" av oss så det får bli en helt vanlig digitalkamera men som har "utseende" av en systemkamera. Hoppas vi hittar någon som vi kan köpa!

Jag hade inte tackat nej till den här! Men Junilove tycker att den är lite dyr.. Vem vet, jag kanske lyckas övertala honom imorgon!! ;)

Jag fick tatt en ganska fin bild på mina "barn" idag i våran påskiga trädgård! :)

                                                                   Mina stiliga pojkar!! :)
God natt!!!

/ Junilove & Jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar