måndag 16 december 2013

Gör ett nytt försök!

Det slog mig att jag faktiskt har en blogg.. En blogg som jag kanske borde skriva lite mera i. Junilove tycker verkligen att det var på tok för längesedan som jag var här inne och härjade. Så det är väl bara till att få tummen ur och slänga till med ett litet inlägg.

Aldrig kunde jag tro att livet som mamma skulle vara så tidskrävande, jobbigt, frustrerande, kärleksfullt, värmande, givande och alldeles underbart! <3 Flickorna fyller 2 om 2 veckor... 2 veckor!!!!! Mina bebisar är helt enkelt inga bebisar längre. Nu är dem 2 fartfyllda små flickor som springer runt och tjoar, skrattar, tjatar, och har en fantastiskt STARK vilja! Envisa till 1000!!!! Jag får ofta höra att dem fått sin vilja och envishet ifrån mig, men jag kan inte känna igen att jag är sååå envis ;)

Livet tillsammans med min Junilove blir bara bättre och bättre! Jag blir bara mer och mer kär. Vi firade även 1 år som ringmärkta nu den 12/12. När vi tittade i kalendern och insåg att det redan va ett år sen som han gick ner på knä och ställde The Big Question, kunde vi knappt tro att det va sant! Tiden bara flyger förbi, man hinner knappt med....


Nelliebus! <3 December 2013. Fotograf: Tobias Andreasson
 

Linnéatok! <3 December 2013. Fotograf: Tobias Andreasson
 

Hela lilla familjen! :) <3 Fotograf: Tobias Andreasson
 
 
Vi försökte få till lite julkort.. Men tänk att det ska vara så svårt!! Flickorna hatar att stå framför kameran. Dem blir alltid så arga och dem är verkligen inte sammarbetsvilliga! ;) Mina <3
 
 
Jag blev ju moster tidigare i år med.. Jag är så kär i lille Chris! Han är så glad hela tiden, skrattar och "pratar". Riktigt liten knubbig gladfis! :)
 
Chris Jim Roger Madsen!
 
 
Jag måste ju få tillägga det senaste lille tillskottet! Mitt & Juniloves Gudbarn nr 2. Miranda! En fantastiskt söt och glad liten tjej! Det är Juniloves syster som fått den lille guldklimpen. Hon kom den 8 Juli i år! Hon är så go, skrattar så fort man pratar med henne, ler så fort man säger hej! :) Man blir alldeles varm i kroppen när man träffar henne! <3
 
Här är jag och Junilove & Miranda på hennes dop. Hon var så duktig i kyrkan!! :)
 
Vårat Gudbarn nr 1 är ju också en liten charmör ;) Söt som socker och också en fruktansvärt glad liten fis! :) <3 Han "tjatar" och dreglar och bara lever livet fullt ut! Så härlig! <3 Träffar honom dock på tok för sällan! :( Måste bli bättre på det.. Det blir väl andra bullar med det så fort skolan är slut. Då kommer jag åka och träffa han och hans mamma massor!! :) <3
 
Bild från dopdagen (Lånad bild)

Cooling!! <3 :D (Även den här bilden är lånad)
Vet inte riktigt vad som hänt med mina bilder, men dom blir verkligen inte bra när jag lägger in dem på datorn. Typiskt! För jag har verkligen en underbar bild på tuffingen där ;)
 
 
 
Ni förstår ju om jag är GALET förälskad i dessa små liven! Så fina, snälla och ljuvliga! Att så små personer kan ge så otroligt mycket glädje är helt oroligt!
 
 
Junilove & Jag
 
 
 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar