tisdag 11 juni 2013

4, 6 och 74 veckor!

Efter ett otroligt långt uppehåll kände jag att det skulle sitta fint med ett litet inlägg! Jag kommer bjuda på lite text och MÅNGA bilder! :) <3 (Bilderna är som vanligt mina! Vill ni kopiera dom så fråga mig först!!)

Det har hänt så mycket så jag vet knappt vart jag ska börja.. Både Linnéa & Nellie går nu, och fort går det!! :) Dom tjatar på lite nu med. Dom blandar lite "bebisspråk" med vissa ord så man vet inte riktigt alltid vad dom vill.. Men dom säger Mamma, Pappa, Vovve, Tyst, Hej, Nej, Ja, Ajaj, Tack, Där & Oj ! Rediga flickor! :) <3


Jag har blivit MOSTER!! :D Till världens finaste lille Chris! <3 Han är så mysig! Jag fick den stora äran att få vara med på min systers förlossning! Det var verkligen helt fantastisk. Hon är en kämpe min syster, utan någon smärtlindring födde hon en fantastik fin lite kille på 3940g och 50cm lång! :)

 Lille Chris Jim Roger Madsen! <3
ca 20 min gammal!! :)
 
Här är han nu, 6 veckor gammal! :) <3
Mosters Älskling!!
 
 
När vädret väl blev bättre så har vi inte haft många dagar inne med bus, utan vi har varit ute och busat massa! Flickorna ÄLSKAR det!! Det gör jag och Junilove med! :)

Lite bilder från tidigt i våras kommer här!

Linnéa busar med Diablo! :)

Flickorna bus njuter i solen på trappan! :) <3

Navajo njuter utav vinden! :)

Våra underbara små! Det funkar så otroligt bra med hundarna och flickorna! Navajo låter dom komma fram och klappa och mata honom med godis, sen går han iväg och lägger sig och flickorna nöjer sig med det. Ibland får dom sina "bus-ryck" och springer runt här inne med en hög nivå av glädje! :) Diablo är ju som en älgkalv i kroppen och har ingen koll för 5 öre, men flickorna är vana nu. När Diablo kommer springandes förbi och kanske tar lite mer plats än vad han behöver så knuffar dom bort honom och bryr sig inte mer om det. Han äter gärna godis ur deras händer och låter dom klappa honom. Han låter inte alla hundar komma för nära flickorna och håller bra koll på nästan alla som kommer för att se till så att dom är snälla mot flickorna. Det tycker jag och Junilove är KANON! :) Vi är så stolta över våra 2 håriga små älsklingar!!

Lite sommar bilder måste jag ju bjuda på med! :)

Flickorna gör verkligen allt tillsammans! <3
 

Prickiga Nellie! Vi har även haft en rajd med vattenkoppor!
 

En trött och prickig liten Linnéa!
 

Plockar blommor, tillsammans! <3
 

Nellie busar med morfar och sitter i fönstret hos gammelfarmor ;)
 

Tuffa Linnéa med sina nya solbrillor och sin nya keps! :)
 

Lycklig Nellie med sina solbrillor och sin nya keps! :)
 

Linnéa busar i sandlådan!
 

Mysiga små! <3 Nellie bak, Linnéa tar plats längst fram ;)
 

Linnea är ute och går med mormors lille hund, Elvis!


Flickorna badar i sjön för första gången!! Spännande!! :)
 

Men poolen på altanen funkar minst lika bra! :) <3
 
 
Mina fina! <3
 

Världens bästa pappa lånar en keps! :)
Linnéa, Junilove & Nellie, tuffa ligan! ;) <3
 
 
Jag är så lycklig över min lilla familj! Älskar er!! <3

Måste ju skryta lite med! :) Idag hade jag min underbara & bästa Johanna här! :) Hon hade med sig Lilleman Liam, godingen, som idag är 4 veckor gammal! :) Vi fikade och åt lunch och hade det super mysigt! När vi satt ute på altanen och drack en kopp kaffe så frågade hon om jag och min Junilove skulle vilja vara gudföräldrar till underbara Liam!!!! Vilken ära!! :D <3 -"Det är klart"!! sa jag!! :)
Fick även lov att bjuda på bild på Lille Godingen!

Han är så fin, Lilleman! :) Med en otroligt
snygg Body måste jag ju säga! ;) <3 (Han har fått den utav mig, om det är någon som inte förstod det) ;)
 Här är han bara nån dag gammal, alldeles ny! :D
 
Här är han nu! :) Så Fiiiin!!


Tänk, för snart ett år sen så satt vi här ute på altanen, på exakt samma platser och drack kaffe och hade det gott i solen. Då berättade hon för mig att hon va gravid! :) Det är mig en magisk altan! :)

Mer bilder och nyheter nästa gång!

Junilove & Jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar