lördag 26 januari 2013

Ensamma hemma!

Idag är min Junilove på kurs med jobbet. En kurs jag inte riktigt ser någon mening med, varför gå på en kurs för nybörjare när man jobbat på ett och samma ställe i snart 13 år! Men men, bara till att bita ihop och se glad ut.

Jag och flickorna har massa egentid idag, men jag ska hinna städa och tvätta med.. :) Allt har sin tid.
Nellie och Linnéa är ju nu 1 år, 10 månader egentligen. Men vilket temperament min lilla Linnéa loppa har!!

Hon vaknade i natt kl 03.00 och ville bara komma upp ur sängen. Det var inte så att hon vad ledsen, utan fruktansvärt förbannad! läste om det på familjeliv då fler har haft det så, och dom skrev att man absolut inte skulle lyfta upp dom för då skulle det bara bli värre. Jag gjorde i ordning en flaska välling (vilket jag också läst och hört att man inte ska, men vad  ska man göra då?) så efter många om och men och ca 40 min senare somnade hon om. Men det varade inte länge, bara 3 timmar senare vaknade hon och var förbannad igen, inte ledsen, utan arg! Hon ville inte ha nappen, inte äta (tänkte att hon kanske va hungrig igen) hon ville inte heller ligga jämte mig. Jag känner mig som ett stort frågetecken!!? Det har känts väldigt bra hittills, inga direkta funderingar kring något. Så kommer något sånt här, helt plötsligt.. Vad ska jag göra? Ingen som har något tips? Jag har nämligen ingen aning!

Att vara & handla var äntligen roligt ;)


Underbara Nellie lånar mitt hårband ;) 


     Glada & underbara Linnéa loppan!! :)

Junilove & Jag

1 kommentar:

  1. Troligen är hon arg för att hon ser att det är snö ute och hon vet att farbror Tobias gav henne värsta coola pulkan i julklapp men ingen åker med henne! Det tror jag.

    SvaraRadera