måndag 17 december 2012

Förlovning!

Han kramade om mig och sa att han älskade mig. Han sa att han var så otroligt glad över att ha mig och flickorna i sitt liv. Han tittade in i mina ögon och log lite försiktigt. Sträckte sig efter något i sin ficka och sjönk sakta ner på knä.

-Jag hoppas att du vill leva resten utav ditt liv med mig och att du vill göra mig till den lyckligaste mannen på jorden och gifta dig med mig?

Han tar fram den finaste Hemmagjorda ringen som han gjorde lite nervöst i köket medan jag satt och kollade på TV.

Jag höll händerna för munnen och kände hur tårarna började komma. Mitt hjärta slog så otroligt fort att det nästan var lite obehagligt. Jag kunde inte tro att det var sant. Jag log och frågade om det verkligen var sant. Han log och sa ja! :)

-Ja, det är klart att jag vill! Blev mitt lite lätt gapiga och gråtande svar.

Han ställde sig upp, satte ringen på mitt finger och log. <3

Jag vet inte vad jag kan säga mer än att jag Älskar honom så otroligt mycket! Han har gett mig 2 underbara flickor <3, ett tryggt hem & en Familj!! Varje morgon när han väcker mig för att säga hejdå, blir hela jag så varm inombords. Jag känner mig så otroligt lyckligt lottad att få vara med honom. Jag känner mig så otroligt älskad & med honom känner jag mig viktig!

Min Junilove<3 Älskar dig Henrik Sturesson!!
2012-12-12, blev det. Lite klyschigt, men då kan han i alla fall aldrig glömma bort datumet (hans egna ord) ;)

Junilove & Jag

1 kommentar: