söndag 8 januari 2012

En fantastisk start!

Mina trollungar, mina söta underbara Hjärtan! <3 Den 2/1-2012 strax efter halv 6 tittade lilla Nellie ut, strax där efter kom även lilla Linnéa. Nu är dom här. Mina & Juniloves barn! Jag lyckades komma in i vecka 31 så det var lite tidigt men jag gick längre än vad vi trodde jag skulle. Vi alla mår jätte bra och allt är helt UNDERBART!
Med tanke på hur tidigt dom kom så får vi stanna inne i Borås på NEO avdelningen i några veckor. Men, flickorna mår väldigt bra! Mina guldhjärtan! <3

Älskar min Familj! Junilove har verkligen gett mig det finaste jag kan få! <3 Tack älskling!

Junilove & Jag 

7 kommentarer:

  1. Grattis önskar vi från Hallalycke:))

    SvaraRadera
  2. Grattis till era två små hjärtan!härligt att allt gick bra! Kram

    SvaraRadera
  3. Älskar er och de ska bli roligt att följa er på denna sida så blogga flitigt...Xtra mamma

    SvaraRadera
  4. Hjärtligt Grattis och Lycka till med allt...

    SvaraRadera
  5. Hjärtliga grattulationer på er

    SvaraRadera
  6. Fantastiska föräldrar till fantatiska töser!

    SvaraRadera
  7. önskar er o trollen all lycka på färden ps sammy hälsar mvh Jörgen

    SvaraRadera