lördag 21 januari 2012

Vägskylt

Junilove valde rubriken till kvällens inlägg.. Mycket passande! ;)


Härligt när dagarna går. Nu kan dom verkligen inte gå fort nog!! Jag och Junilove längtar så tills flickorna är stora nog och inte behöver någon övervakning så vi kan ta med oss dom hem. Men vi är gärna här så länge det behövs.. Bara våra flickor mår bra! <3 :)


Det är så underbart när dom visar sina personligheter mer och mer för varje dag som går.. Men igår kväll stämde det inte för 5 öre!! Nellie som brukar vara den lugna och ständigt trötta lilla prinsessan, var igår helt vild och tokig. Hon vägrade ligga still och ännu mera vägrade hon att somna. Hon testade verkligen sin pappa igår. ;) Medans lilla söta prinsessan Linnéa som brukar göra det väldigt energi-krävande ;) , var så lugn och trött.. Hon såg nog att hennes mamma var väldigt trött, så hon lät mig slippa undan. :)
Älskade Underbara Barn!! <3


Nellie med energi så det både räcker och blir över :) <3


& lilla ovanligt lugna Linnéa! :) <3

 
Idag fick flickorna på sig lite kläder. Kanske låter lite konstigt, men när dom ligger i kuvös så får dom inte ha kläder på sig pga bakterier. Sen när dom kom ut i säng var dom tvugna att klara av att hålla värmen själva, och det testade man om dom kunde utan kläder. Idag tyckte en barnsköterska att dom klarade det bra, så jag fick lova att klä dom lite! Dom blev så söta!!! :) <3 Mina söta maränger!



Junilove & Linnéa. Mysa hos pappa efter maten är bäst! <3




Junilove & Jag

2 kommentarer:

  1. Så kul att höra att Nellie styr över Far! :) Blir så glad över att få läsa om er. Saknar er! Kram från världens stoltaste Farmor!

    SvaraRadera
  2. Älskar kortet på Brorsan Med lillan 2 ^^
    Gud vad jag längtar efter er alla !
    Ska bli så kul när ni kommer Hem !
    Älskar er & Saknar er ! Kram Madde !

    SvaraRadera