måndag 9 januari 2012

1 Vecka!

Det har redan gått en hel vecka sen jag blev mamma till mina 2 underbara flickor! <3 Helt underbart! & Det är även 29 år sedan deras kära far (min Junilove) döptes. :)

Känns bra att en vecka har gått så fort, för då kanske tiden går fort så vi kan åka hem med våra flickor. Hem till våra underbara håriga 2 <3 & låta dom få träffa sina nya "flockledare". :) Helt otroligt vad jag saknar dom! Ska bli skönt att komma hem och FÅ gå ut och gå med dom!!! Jag har ju varit sängliggandes dom senaste 5 vckorna för att dra ut på graviditeten, så att få ta en promenad med mina håriga ska bli underbart. Ännu bättre än vanligt blir det då vi även har vagnen med oss med Lilla Nellie & Linnéa i <3 Att jag längtar!

Flickorna mår kanon bra. Nellie ligger och kikar och ler & Linnéa är en riktig liten vilding (vilket jag redan visste, men Junilove förstår nu varför jag var tvungen att stanna upp & leta efter andan ibland ;)).
Idag gjordes lite rutin undersökningar som alltid görs på förtidigt födda barn som hamnar på NEO avdelningen. Alla prover och test såg kanon bra ut! :) Mina töser det! <3

Junilove är så duktig! Han byter blöja efter blöja, även när flickorna har "kackat" ;) Utan att klaga!! :) Han är bra min man.. Bäst helt enkelt ;)

Älskar min Familj! <3

Junilove & Jag

3 kommentarer:

  1. Åh Allt låter så mysigt ! Att man e lite Avis ! ;)
    Jag e så glad för er skull ! & se hur lyckliga ni e ! Med eran Stora familj nu Bara ger mej glädjetårar, de e verkligen Vackert !!! <3
    Att jag saknar er ! & Jag bara lägntar att få se Pinglorna ! Dom vackraste på denna Jord ! <3
    Jag hör av mej imorgon ! Krama Bror & Pussa på Fasters Pinglor ! & Puss på dej världens bästa Vän & Svvägerska !! <3

    SvaraRadera
  2. ÅH!!!! Grattis!
    Hade missat detta... =)

    SvaraRadera
  3. Linneá & Nellies Farmor.9 januari 2012 kl. 13:43

    Det är guld värt att ni mår bra, vi längtar så efter att ni kommer hem med!Många blöta pussar till er från era håriga vilddjur! skrivet av världens stoltaste Farmor & Farfar!

    SvaraRadera