söndag 29 januari 2012

Händelserik vecka!

Härligt när tiden flyter bra! Flickorna väger nu 2 kg!! :) Det låter kanske inte så mycket för andra men för mig och Junilove är det underbart. Dom är så duktiga mina små flickor, dom behöver inte ha någon stor övervakning längre och nu är dom inne hos oss hela dygnen! Underbart!!!
 Det är lite jobbigt att gå upp 3 gånger per natt och byta blöja och mata 2 små <3 som bara ligger och sover måste jag medge.. Men vad gör man inte för sina barn.
Linnéa har haft lite problem med sin mage dom senaste dagarna (magknip). Det ända hon har nöjt sig med när magen har varit som värst för henne, är att ligga antingen på mitt eller Juniloves bröst och sova på magen.. Stackarn! Men nu har hon fått lite magdroppar i maten så det har äntligen blivit bättre. Det göt så ont i hela mig av att höra min lilla Prinsessa ha ont!
Nellie är som vanligt en riktigt liten glidare.. :) Bara ligger och tittar och myser. <3 Mina älsklingar!!

Linnéa & Nellie med sina goda nappar! :)



Nellie Bjuder på en liten puss! :) <3



Linnéa kikar lite :) <3


Mina små Hjärtan! <3


Junilove & Flickorna (i vagnen). <3 Första promenaden! :)


Det är verkligen mycket som har hänt den här veckan. Skönt när det går åt rätt håll! :)
Men nu känner jag hur det börjar lukta kärlek från flickornas säng så jag hinner inte sitta här mer. :)


Junilove & Jag

1 kommentar:

  1. Roligt att läsa det du skriver, dom är duktiga flickorna men så har dom ju världens bästa föräldrar med! Vi längtar efter er! Kramar från Farmor & Farfar!

    SvaraRadera