torsdag 2 februari 2012

1 Månad!

Tänk att mina små Hjärtan redan är 1 hel Månad gammla! Tiden bara springer iväg, vilket den gärna får göra medans vi spenderar dagarna i Borås. Men jag har en kännsla av att vi inte blir kvar här så länge till. Flickorna sköter sig exemplariskt och växer som bara den. Underbart! <3

Jag fyllde visst år igår med. Det var verkligen något både jag och Junilove inte hade en tanke på fram tills vi satt och skrev lite i flickornas dagbok här om dagen. Hoppsan!! Dagen var lugn och skön. Min svägerska Sunshine Madde (hon har många namn) ;) kom och hälsade på en liten stund. Hon kom till och med lite förtidigt!! :) Haha! Hon är annars den som kommer senare än sagt :)
Tur att hon finns, utan henne hade Junilove inte kunnat ge mig den väldigt passande presentkortet för att fixa fransar och bryn. Tummen upp! Utav Sunshine och hennes karl fick jag en VÄLDIGT uppskattat presentkort på Barnkammaren i Kinna. Tummen upp för det med! :)

Åh, vad jag vill hem med mina flickor och Junilove nu! Hem och leva vårat liv som en familj, och få vara med dom håriga 2 <3 med!

Linnéa är helt utan övervakning och mediciner nu, har bara sonden kvar. och Nellie är också utan mediciner. Så nu vänat vi på att övervakningen på Nellie ska bort och att Läkaren ska skicka hem oss. LÄNGTAR så!!






Myspys! :)

Åh vad jag Älskar att vara Mamma! & att min Älskade Junilove är den underbara Pappan. <3

Junilove & jag

4 kommentarer:

  1. Vad många underbara kort ni tar! Ni är fantastiska med era töser! Kramar från dom stolta farföräldrarna!

    SvaraRadera
  2. Allt för hela eran familj! Finns i vått & Torrt för er vad som än gäller ! Ska bli skönt när ni kommer hem ! :) & Allt blir som " vANLIGT"" Igen !
    Saknar er så ! :)
    E klar med Linnéas andra Halsduk nu ( Som e Betydligt mkt mindre & RAKARE ! ;) ) Ska börja med Nellies nu ! :) Puss & Kram på er alla ! <3 // Hon med Många Namn !! ;) Hehe !

    SvaraRadera
  3. Haha de e vad man säger !! ;)

    SvaraRadera