söndag 5 februari 2012

Glidardag med lyx!

Idag har det varit en riktig glidardag! Jag och flickorna har verkligen inte gjort något annat än myst. Pappa Junilove har varit hemma en sväng med lite väskor fulla med massa saker vi inte använder. Så jag och flickorna fick lite kvalitetstid tillsammans. Flickorna njöt som bara den av att få sova i den stora sängen HELA dagen, det är lyx det.. ;)

Flickorna fick även vara utan sin sond några timmar idag under dagen. Dom skulle ändå bytas. Jag passade självklart på att ta massa kort på dom. Tro det eller ej, men det är jätte stor skillnad på flickorna när dom har tejp på kinden och inte. Måste ju vara väldigt skönt för flickorna med att slippa ha slangen ner i näsan. Mina <3!!

När Junilove kom tillbaka så hade han med sig mat till mig... + lite "söndags godis" :) Mycket uppskattat och gott! Nu ska jag krypa ner så dagarna går så vi kan komma hem! :)


*Linnéa*  Mina små Älsklingar! <3  *Nellie*


Junilove & Jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar