torsdag 12 april 2012

Dragen tillbaka!

Ojoj, kände lite spontant i magen att det passade bra med ett litet inlägg så här efter ett par månader. :)


8 Februari 2012 fick vi äntligen ta med oss flickorna hem! Lycka! <3 Efter det så har det bara glidit på. Flickorna växer så det knakar, väger redan över 4kg. (kanske inte så mycket för andra, men för oss är det helt otroligt!!) Visst har det funnits lite motgångar, tex. så har våran Älskade lilla Linnéa haft oturen att få kolik :( Stackars mammas lilla <3 Men nu börjar det bli bättre! 10 Mars 2012 gick jag in i v.40+0 :) Det var då flickorna egentligen skulle ha kikat ut. Så den 10 april började vi med den vanliga utvecklings "mätningen". Men dom har ändå styrkan i kroppen som en 3 månaders bebis vanligtvis har. Lyfter på huvudet när dom ligger på mage! Det imponerar mig mest! Dom är ju egentligen inte stora men ändå så håller dom huvudet högt! :) Den 2 April blev flickorna 3 Månader. Det firades med 2 små tänder som började trycka sig ut på Linnéa. Stackars lilla! Det har hänt så mycket så jag kommer inte ihåg det när jag äntligen sitter hör och tänkte dela med mig utav mina ljusa stunder!! Aja, jag ska bli bättre på att uppdatera här. Men det är fullt upp med 2 små vill jag lova! Men så roligt det är!!!! Jag hade tänkt att jag skulle bjuda på lite bilder på mina <3 Men det ville inte funka att lägga upp från mobilen, så jag bjuder på dom så fort jag kommer över en data istället! :) Ps, Junilove är verkligen världens bästa pappa! Vad skulle jag göra utan dig! <3 Flickorna kunde inte fått en bättre pappa och jag kunde inte fått en bättre Man!!! Kärlek!<3



Junilove & Jag

1 kommentar:

  1. Helt underbart att läsa din blogg! Så spännande det måste vara med tvillingar! :-D.
    Och snabba är de, redan tänder, stoora flickor!
    Läst ditt tips om messmör, fick de tipset av en annan "mamma", funka kanon på vår pojke med. Bvc kan vara rätt knepiga :/. Men skönt att det går åt rätt håll för lilltjejen!

    Många kramar från mig (Linda/Keno) & Kevin

    SvaraRadera