måndag 16 januari 2012

Mina små Änglar!

Det har nu gått 2 veckor sen våra små  trollungar kikade ut.. :) Dom växer som dom ska och mår bra. I morgon ska dom nog få komma ut och få sova i samma säng istället för att behöva ligga i en stor plastlåda.. Det tycker jag känns väldigt bra. Dom är ju tvillingar och dom har ju ofta speciella band till varandra. Så jag kan tänka mig att dom skulle må bättre i det stora hela om dom fick vara med varandra. Det blir även mycket lättare för mig och Junilove att ta upp dom och sitta med dom :)

I lördags kväll återförenades jag med mina 2 flickor. Junilove låg och vilade så då passade jag på att sätta mig och mysa med dom båda. MYS!! <3 Dom låg där på mitt bröst och kikade lite på varandra och sparkade på varandra. Man märkte på dom att dom mådde Väldigt bra utav att få vara nära igen. Det var lite roligt med tycker jag att få sitta med dom så och kunna se dom på utsidan. Tankarna flög omkring och jag kan fortfarnde inte förstå att det var dom otroligt vackra och underbara änglarna som låg i min mage och sparkade mig så hårt att jag tappade andan. Att det var dom fina och mysiga små <3 som gjorde att jag fick springa på toa 20 gånger per natt. Helt otroligt! Mamma älskar er! <3

Återföreningen med mina fina <3 :)

Älskade lilla Linnéa! <3

Älskade lilla Nellie! <3

Junilove & Jag


(Bilderna tillhör MIG! Låt dom stanna på min blogg, Tack)!


9 kommentarer:

  1. Underbara små fina töser :D <3 Å du e oxå fin givetvis :) <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack underbara du! <3 Å givetvis du med! ;) <3

      Radera
  2. Åh, va ni är fina, glad jag blev över att få se er här. Underbart om dom kan få ligga ihop snart igen. Hälsa Henke från oss. Kommentar från Världens stoltaste Farfar och Farmor!

    SvaraRadera
  3. Mysigt att ha två stycken! Va roligt att allt gått bra för dig och att ni mår bra! Söta som få är dom med :) Kram Acka.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! :) Nu är det inte lång tid kvar innan din lilla Prinsessa kikar ut!! Roligt! :) Kram

      Radera
  4. Ljuvliga de ääär;) Roligt att få se dem. Det är nog allt lite sturesson i dem;)) Ha det nu bäst kram på er alla. Fam Sturesson i Tranemo, gammel farbror å faster.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, Linnéa är jätte lik H! :) Men lilla Nellie är verkligen en kompia av mig när jag var nyfödd. Så det blev en av varje :)

      Radera
  5. Nu ser man bättre ! Men LIKA Fina sm jag redan Visste ! Gud så fint kortet va på dej & Pinglorna, såg så ljuvligt ut ! & de bara Lyser Mamma om dej ! Saknar er ! // Faster Madde !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gullig du är! :) Jag skickar över lite kort till dig på mejlen. Saknar dig med! <3

      Radera