lördag 14 januari 2012

Lycklig Mamma!

Nu har vi snart varit uppe på Neonatal i 2 veckor. Tiden har till viss del bara rusat förbi. Nellie & Linnéa växer som dom ska och mår bara bra! <3 Mina flickor är så rediga.
Dom visar mer för var dag som går vad dom har för personligheter. Underbart.
Nellie är en mycket lugn och glad liten tjej. Hon mår verkligen som bäst när hon får vara i min famn eller i sin pappas famn. Då skulle hon kunna ligga och mysa i flera timmar! :)
Linnéa är en mycket glad men bestämd liten flicka :) Hon säger ifrån TYDLIGT om det är något hon inte tycker om! :) <3 Hon gillar också att mysa länge. Men det måste hända lite då och då.. Annars blir det tråkigt. Hon är precis som sin pappa med det. Junilove klarar inte av att "bara vara" för länge heller. Då kryper det i hela kroppen, säger han. Medans jag håller med Nellie. Mysa och "bara vara" skulle jag kunna göra hur länge som helst!
Det är verkligen fullt upp med tvillingar, men så kul! Längtar bara så till vi får ta med oss flickorna hem. Det ska bli så dunder, mega mysigt!

Jag är en sån otroligt Lycklig Mamma! Även om det är lite mycket runt omkring just nu, så känns allt så otroligt bra. Jag fick inte bara 1 utan 2 helt otroligt vackra, friska och underbara flickor. Jag tackar Junilove i mina tankar varje dag för det otroligt vackra han har gett mig. Jag kan fortfarande ha svårt för att förstå att det är mina och Juniloves barn. Något vi har skapat tillsammans. Jag kan bara säga UNDERBART! <3 

Älskar min lilla familj. Det är nu livet börjar.

Junilove & Jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar