lördag 4 februari 2012

v. 35+ 0

Idag är det den dagen då jag skulle ha gått ur vecka 35 och in i vecka 36. Det var efter idag jag tyckte att det skulle vara okej om flickorna kikade ut. Dom tyckte INTE som sin mamma. Men bra gick det ändå. Nu sitter jag istället och tittar på dom och kan inte förstå att det egentligen är hela 5 veckor kvar innan bf. Helt otroligt. Dom väger nu 2330g & 2225g. Jadå, dom växer! Mina små "knubbisar"! :) För att vara ganska korta och små som dom är så är dom ganska knubbiga. Det finns till och med kläder som är för små för dom nu. Tro det eller ej! :)

Dagen har varit lugn som vanligt. Vi har idag haft lite besök utav Tobias och Alexandra. Goa vänner. Dom hade med sig kläder till flickorna, helt i Juniloves stil ;) & Även ett presentkort till mig för att jag har fyllt år! Snälla underbara vänner! :) Det bästa var att det var ett presentkort på POLARN & PYRET, så flickorna som kommer att behöva kläder mer än mig kan få massa fint! Kul.
Sen kom Morfar/Pappa på en fika också. Första gången han ser flickorna utanför kuvösen och utan massa runt omkring, så det var riktigt kul! Flickorna fick agera som modeller, vilket dom är väldigt vana vid (efter alla miljoner bilder jag och Junilove tar på dom varje dag) och gör så gärna.

Nu ligger vi bara och myser och vill att dagarna ska gå.. Vi åker snart hem!! :) Dag och datum säger jag inte än. Med största anledning till att slippa allt spring och tjat. Inte en människa ska vara hemma. Bara mina maränger, hundarna och min Junilove! Sen självklart ska folk få komma och hälsa på, men först ska jag få landa med min familj i mitt hem. Åh, det ska bli så otroligt skönt!

Junilove & Jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar