lördag 31 december 2011

Gott Nytt År!!

Då var det sista dagen på år 2011! & jag är inte mamma än (YES)! Varje vecka som går förbi utan något vatten rinnande ner för mina ben är ett Jätte +.  :)  Helgen spenderar jag HEMMA tillsammans med mina Underbara. Junilove, Navajo & Diablo! <3 Med bara massa mys i soffan ikväll ska vi försöka hålla oss vakna till 12 slaget så vi kan öppna våran POMMAC och skåla med den.. :)

Jag måste berömma min underbara Junilove för att han gjorde ett jätte jobb och tvättade BÅDA hundarna! Det brukar annars vara jag som sköter allt sånt där tråkigt.. Men nu när jag har en jätte mage så orkar jag inte stå och luta mig fram så länge. Så då fick han lov att göra det! :) (Han gillar det ungefär lika lite som hundarna). Men det måste göras!!
Vi hade även besök utav kära svärmor & svärfar tidigare idag. Junilove passade då på att ta med sig sin mor ut i skogen med hundarna på en liten promenad. Så stannade jag och svärfar här och drack lite kaffe och tjatade, trevligt!

Lite bilder från dagen:


Här är den! Våran vagn.


Diablo tyckte att vagnen var lite obehaglig, så det fick bli lite träning med att gå jämte den idag! :)


Mmm! Junilove gjorde maten. Det blev verkligen super GOTT! :)
Han är allt bra min man! <3


Jag & Junilove Önskar er alla ett riktigt Gott slut och ett UNDERBART Nytt år! 2012 kommer bli underbart! :) Det vet jag! <3

Junilove & Jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar