onsdag 28 december 2011

Inget vatten!

Natten har varit lugn. Jag har sovit så hårt! Jag var verkligen helt slut och sov länge med. Jag vaknade inte innan 10, och då var det endast för att Junilove ringde och ville veta så allt var bra. Hade inte han ringt så hade jag nog kunnat sova några timmar till. Men det är skönt att hinna med lite om dagarna med.. Inte för att jag kommer så långt när jag är själv eller har någon vidare lust men tanken är ju bra :)

Tänkte slänga in en liten "Till salu annons" här med.. Jag gjorde en på facebook innan och ska öven göra en annons på http://www.blocket.se/ med. För att så många som möjligt ska se det :)

Jag säljer nu ett Helt nytt Babyskydd i märket maxi cosi . Kanon fin verkligen. Fästen för att kunna sätta den på barnvagn ingår. Jag och Junilove ska hyra så vi behöver inte detta. Det är fortfarande inplastat med alla instruktionspapper.
I butik begär dom 2000 kr för det. Och eftersom den inte är använd eller monterad någon gång så vill jag ha i alla fall 1600 kr för den.

Så här ser den ut. Väldigt fin tycker jag. Men vi ska ju hyra så behöver den inte.


Det går bra att skicka av ett mejl till mig om man har några frågor eller är intrresserad. Fler bilder finns, detta är endast en lånad bild då jag inte hade kameran här.

Min mejl :  madsen.susanne@hotmail.com

Junilove & Jag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar