tisdag 27 december 2011

God fortsättning! (v.30)

Nu var Julen förbi. Lite skönt måste jag erkänna att det är. Junilove och jag hade i och för sig inte brytt oss om att köpa några julklappar i år. Vi kände det att vi hade så mycket annat viktigt att lägga pengar på så vi hoppade över det i år. Nästa år lär det ju dock bli en hel del julklappar :)

Jag fick lov att åka hem över Julaftons dag och Juldagens dag, det kändes väldigt skönt. Att få spendera lite tid med Navajo och Diablo & att bara få vara hemma! (Jag kanske blir lite tjatig men det är det som verkligen gör min vecka nu mera, att få komma hem lite över helgdagarna). Å självklart att min Trollungar ligger kvar varje vecka ut gör mig otroligt glad! Bara 4 veckor kvar nu innan jag får åka hem, om inget händer.. Jag kanske får åka hem tidigare om det lugnar ner sig och jag kanske får se mina små flickor tidigare än beräknat med.. Allt hänger just nu på dom :)  MEN jag har inte haft en enda sammandragning på snart 4 hela veckor nu!!! Det känns Underbart! :) Bara det är ju ett plus.

Jag sover själv i Borås i natt. Junilove är hemma och tvättar lite, lagar lite mat att ta med sig hit och tar in posten.
Höjden av otur skulle ju vara om mitt vatten skulle få för sig att börja rinna nu, den enda kvällen/natten min Junilove inte är med mig. Det kommer ju självklart inte att ske (tror jag)..  HOPPAS jag!!... Vet jag ;)

Vi var och köpte vagnen förra veckan med. Det gick väldigt smidigt då vi fick med oss vagnen hem med en gång! Jag trodde ju att vi skulle behöva vänta i alla fall i ett par veckor innan vi skulle kunna få hämta den men inte då. Så nu står den monterad och klar hemma inne vid baren, redo för att rulla ut på vägarna och i skogarna! :) Så nu längtar Junilove och jag ännu mera  på att flickorna ska komma!!!

Nu ska jag nog ta och dejta kudden lite tror jag. Kikar in i morgon och uppdaterar om kvällen/natten har varit vatten fri ;)

v. 30+ :) <3

Junilove & Jag

1 kommentar:

  1. Kan man inte få se en bild på er vagn som ni köpt?

    SvaraRadera