tisdag 15 januari 2013

Min Junilove är så otroligt duktig! Jag är så stolt över hur bra han skriver i sin nya blogg! LÄS LÄS LÄS!

I hans nya blogg kan ni läsa om hans och mina tankar kring hundar, ledarskap och allt där runt omkring. Han kommer skriva om olika metoder som finns och sen även berätta om dom metoderna vi använder i vårt hem med våra hundar. Alla metoder funkar inte för alla, alla hundar & människor är olika! Men det är helt klart värt att läsa och sen plocka ut dem delarna man tycker funkar bäst för sig själv och sin hund! :)


Det är så kul, Junilove satt i soffan och kämpade med något på datorn och jag kunde se att han började bli irriterad och frustrerad över att det inte funkade som han ville. Så efter att jag fråga om han ville ha hjälp så satt vi sen och gjorde en blogg till honom. Eller vi och vi, han gick väl iväg efter en stund och jag satt kvar och fixade det åt honom :) Ingen var gladare än min Junilove över att slippa sitta vid datorn :) 

Vi upptäcker bara mer och mer hur mycket vi har gemensamt. Vi har samma tycken och tankar kring det mesta och vi gillar att hitta på samma saker och göra det tillsammans! :) Det känns så otroligt bra att vi har ett sånt förhållande, för även om vi gör i stort sett allt tillsammans så tröttnar vi inte på varandra. Vi har alltid roligt ihop och kärleken blir bara starkare och starkare! <3 :) Vi för alltid!! <3

Junilove & Jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar