tisdag 19 april 2011

Bloggtorka eller...?

Ojojoj! Jag får ju ta och be om ursäkt för att jag inte har varit inne alls den senaste veckan och lagt in något nytt!
Här kommer lite om veckan!

-Jag har brännt mig väldigt mycket i den starka vårsolen. Man kan änna säga att jag har blivit lite utav en kräfta som har legat och göttat sig på stranden.. Men nu är det ju som så, att jag har INTE gått in för att sola på något sätt! Jag & Junilove råkade bara vara lediga i Måndags och då tyckte vi att det va lägligt att fixa lite mera i våran trädgård.. Det ena plagget efter det andra åkte av, och det fick jag för på kvällen sen.

Vad har mer hännt....? Jo, vi spenderade våran fredag kväll hemma hos våra UNDERBARA vänner Johanna & Stefan! Mycket trevligt!! (bilder kommer så fort jag har fått tummen ur till att fixa med kameran)! 

Vi har även varit på marknad i den lilla gulliga byn Älekulla! Det va inte så mycket folk i år som det brukat vara. Men det är ändå något som hör till! Något jag alltid vill göra!

Nu sitter jag här på jobbet igen och har det trevligt! :) Tvätten är klar och disken är klar, så nu är det bara till att ta det lite lugnt innan det är röj igen! Man kan verkligen ta det lite lugnt emellan varven. Skönt det med ibland. Annars blir det så lätt att man gör år all energi så orkar man inte något mot slutet..

I morgon ska jag hem till min underbara vän Timmy som är hemma på besök ifrån Oslo. Ska bli superkul! Jag tror minsann att om solen skiner så tar vi oss en promenad ner till sjön med Navajo & Diablo!  Då åker kameran med så vi kan ta oss massa fina bilder!

Jag ska jobba i morgon natt med, & då LOVAR jag att ta med mig kameran och den lilla "magiska" sladden till jobbet så jag kan lägga upp massa bilder! Ta igen alla dagar med foton iställer. Roligare att titta på bilder än att sitta och läsa, tycker Jag i alla fall. :)

Ne, nu ska jobba lite! Men jag kikar in i morgon med lite bilder! :) Trevlig natt på er alla!

/Junilove & Jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar