onsdag 20 april 2011

jajjemen!!!!

Precis som jag lovade så kommer här idag en MASSA bilder på allt möjligt! :) Vovvarna, Junilove & Jag!! Jag bjuder även på lite härliga bilder på våran "fina" trädgård... (Fruktansvärt hemsk, men fina blommor har vi i alla fall)!!

Första dagen med kameran. Junilove är duktig och läser igenom nooga!

Snygga navajo!

Snygga Diablo!

Min trevliga dejt med min underbara vän Pauline! Vi drog oss ner till stranden för att rasta hundarn!

Det blev lite bus! :)

Vi tog oss även en liten tripp till min kära mor! Pojkarna passade på att busa med lilla Elvis! :)

Elvis & Navajo!

Underbart söta lilla Elvis!

Diablo (BIGnos) ligger utslagen under bordet efter massa bus!

Den mycket trevliga fredags kvällen hos Johanna och Stefan! :)

Jag är inget fan av vitt i vanliga fall, men detta va SUPER* gott!! ;) Relax, tror jag det hette.

Johanna! Lika sugen på att vara med på bild som jag.. :)

Här har ni mig och vinet! Det råkade blir några glas...ooops*

Jag är kär! En sån här SKA jag bara ha när jag blir gammal och grå! :)

Pojkarna tog en liten promenad i skogen med Junilove..

Av att springa massa blir man törstig av.. Då rekomenderar Diablo att inte dricka skummet! (Han tyckte nog inte att det va så gott)..

Många härliga dofter i skogen!

Stiliga Navajo!

Hittade lite vitsippor hemma i trädgården! :) Jag tycker verkligen att dom är urgulliga!

Påskliljor har vi verkligen gott om! Kul när det växer så :)

Junilove & Navajo! MINA!

I det härliga vårvädret passade även Johanna på att komma förbi på en kopp! Mycket trevligt!

Junilove deltog också! Han gjorde det med stil får jag säga.. Mina solbrillor! :)

Jag & Junilove passade på att grilla en kväll i det underbara vädret när vi båda var lediga! Härligt!!

*Jag trivs bättre här*.. Haha!

Diablo vill också lukta på blommorna! :)

Ja.. Här har ni lite bilder som beskriver min vecka ganska bra tycker jag.

/Junilove & Jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar