lördag 9 april 2011

Jag vill ha....

Satt precis och läste mitt senaste inlägg, och insåg att jag hade fått med en hel del felstavningar.. Ord som inte ens finns :) jaja, jag får väl försvara mig med att jag satt på jobbet (nattjobb) och kände att mina ögon gick i kors ett tag.

För er som inte vet så har jag under 2 år varit en mycket trogen arbetskraft som timvikarie på ett LSS boende. Men nu har jag fått in en fot ordentligt, då jag fick ett natt vikariat!! (jiiiippi). :) Så dom gångerna jag kommer kunna uppdatera lite är undertiden då jag jobbar! Ni förstår dagarna då jag går hemma på och Junilove är på jobbet så har jag inte tillgång till någon data. Jag hade en!
Men den vilar liiite just nu bara :) Så bli inte förvånade om det kommer dyka upp lite felstavningar och så ibland ;) Jag hoppas det är okej att jag skyller på mitt trötta jag? :)


Känner att fast än jag vaknade först kl 14:40 så har jag hunnit med ganska mycket. Gått med hundarna, handlat, ätit ;) och umgåtts med min Junilove <3 . Idag va det strålande solsken och lagom med vind. Det betyder att under dom timmarna jag var vaken och ute i solen så hann jag få mig en gnutta färg i ansiktet! ;) Yes! Jag längtar verkligen då det blir sommar! Underbara värme och sol. Kunna ligga ute och bara vara.. (+ i kanten är ju att man blir brun med) ;)
Till sommaren ska vi i alla fall åka till Gotland på lite semester! Det ska bli underbart. Vi har bokat "stugan", egentligen ett hus men men, och båtresan. Känns så skönt att det börjar dra sig åt det hållet nu. Vi ska även åka upp till bohuslän och sova i bilen en natt på en speciell parkering som vi har som ligger ca 2 meter från havet. Vi hittade den förra året då vi va där för lite "komma bort, egen tid", och då bestämmde vi oss för att vi skulle försöka på det till att bli en årlig "semester".
Gotland var vi också på förra året. Det är verkligen underbart där. Så dit åker vi med varje sommar. Vi hade sån tur att vi hittade en man som hyrde ut stugor, JÄTTE BILLIGT!!! Så honom släpper vi aldrig! :)
Sen blir det väl bara till att jobba en massa för min del. Men det är ju väldigt bra för ekonomins skull. Så länge det rullar in pengar så vill jag inte klaga. Jag är glad att jag har ett jobb att gå till, och att jag inte behöver undra från månad till månad hur i h*****e vi ska klara oss. Men men, man kämpar väl på så bra man kan.. 

                                                                         Sommar!!!
                                                   Jag bjuder på en bild från tidiga sommaren 2010
                                                                                    GB-gubben & Jag! :)

Japp, jag vill ha sommar! Sitta ute och grilla och ta en kall och bara njuta utav den härliga solen!!

Natt på er.. Jag kikar väl in i morgon om det har hänt något roligt :)

/Junilove & Jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar