fredag 29 april 2011

Flummigt inlägg!!!

Då va jag tillbaka igen efter några dagars uppehåll, utan data och tid till att lägga in något nytt.
Dagarna har flytit på bra med lite extra inhopp på jobbet och massa städ hemma. Med tanke på att våran trädgård inte riktigt är som den egentligen ska vara så blir det väldigt stökigt och smutsigt VÄLDIGT fort. Hundarna springer ut och in och röjjer i vått och torrt väder.. Men men, jag är lika glad för det :)

Jag har även kommit in i en sån period då jag skulle vilja ha en långklänning. Vilket jag inte har i min gaderob.. än... Jag har hittat en som jag är liiite smått sugen på kan jag erkänna.

Här har ni den!!!!

Den är lite annorlunda, vilket jag tycker gör den till en väldigt rolig och fin klänning..
Den passar både till vardags och lite fest :)

Istället för att skriva ner "allt" om min vecka så får ni det här i bilder istället.. Lite blandat från bad till trädgårdsbesök!! :)  

 Massa bus i vattnet! :) Diablo ÄLSKAR verkligen att bada!!

 Navajo tycker bättre om att bara gå runt och ta det väldigt lungt.. Som vanligt ;)
Inte mycket förändring direkt.. :)

Stiliga Diablo! :)

Super Snygga Navajo!! :)

Långt ut är bäst! :)

Navajo plockar pinnar från botten i stället. Sen lägger han alla i en
hög uppe på land ;)

Simma är superskoj!!

-Fler pinnar, tack!! :)

Sköönt att han kan roa sig själv.. Så kan jag sitta och sola så länge ;)

Fick besök utav VÄRLDENS ÄCKLIGASTE spindel i Tisdags!!! :( Usch!

Fick även besök utav Fru Älg igår kväll! :)


Så, det va det för den här gången.. Nu blir det till att återgå till arbetet.. Ta tag i tvätten och fixa lite runt om kring.. Men nu är det faktist bara 3 & en halv timme kvart tills jag får åka hem och krypa ner jämte min Junilove!!! Det blir inte mycket jag får se honom denna helgen, då jag ska jobba i morgon natt med.. Sen ligger jag och sover hela dagen i morgon innan jag ska hit och jobba igen. Han va ledig på måndag med så då får vi ta igen det då! :) Aja.. Ha det bra så får vi se om jag orkar kika in i morgon natt!

/Junilove & Jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar