måndag 4 april 2011

Hej!

Jag tänkte börja med ett inlägg för att presentera mig och min lilla "familj" ! :)  Det är ju ändå om min lilla familj som det kommer skrivas mest om.
För 2 år sedan träffade jag mitt livs stora Kärlek! Det sa klick och han "uppnådde alla mina krav" ;) som jag hade! Det va verkligen meningen att det skulle vara vi och inga andra. Idag, 2 år senare bor vi tillsammans i ett hus ute på landet med våra 2 små "barn". (Navajo & Diablo som går på alla fyra, har päls och skäller. Det går nog inte att beskriva bättre så att alla förstår att det är våra hundar).

Här har ni oss! Junilove & jag! "Pappa & Mamma" ;) (vilket vi även kallar oss själva & varandra i hundarnas närhet).. Inte normala, jag vet! :)


Här har ni våran älsta "son" ;) Navajo! Han är 2 1/2 nu :) Navajo fanns med mig innan jag träffade min Junilove! Men han blev snabbt våran!

 
Sist men absolut inte minst!! Våran "lille" Diablo. Han är inte året fyllt än men fruktansvärt stor! :) Honom köpte vi tillsammans hösten 2010 för att våran Navajo skulle ha någon som höll honom sällskap under dagarna då vi jobbar.


Detta va min lilla familj och min start här på bloggen! Mycket (nästan allt) kommer att handla om oss och vad vi gör i våran vardag!
Bloggandet gör jag för min skull. För att jag ska kunna gå in här om 10 år och läsa om min kärlek, mina hundar, mitt liv som det är idag! Men läs gärna och följ mig i min vardag. :) Kan inte lova att jag kommer kunna skriva varje dag men gärna ett par gånger i veckan borde jag kunna fixa ;).. Nu tackar jag för mig!

/Junilove & Jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar