måndag 25 april 2011

Fullproppad vecka/helg!!!

Efter 5 dagar är jag tillbaka!! Med fler bilder och lite mer "onödigt" skrivande.. :)
Påskhelgen har varit väldigt trevlig.
Torsdags kvällen spenderade jag hemma hos min Underbara svägerska! Lite dricka & MYCKET härligt och välbehövt prat! Ibland behöver man verkligen en liten tjejkväll.
På Fredagen åkte jag och Madde till ankracet i Torestorp. Jag växte upp där så det är lite utav en tradition för mig att åka ut och kika lite :)
Lördagen kom smygandes på, och det betydde att jag skulle åka och jobba lite på förmiddagen. Men sen efter arbetet va det snabbt hem och göra sig i ordning för att åka vidare ut till Öxabäck till mina kära svärföräldrar där det var lite Påskfirande mm. Där var även min Junilove & väntade på mig! <3
Igår (Söndag) hade vi "grillparty" hemma! Mycket trevligt! Med goda Vänner & god mat blev kvällen väldigt lyckad och trevlig! Mer sånt kommer det verkligen bli under sommaren! Junilove ÄLSKAR grillat kött! Om han fick bestämma vad vi skulle äta varje kväll så kan jag lova att det alltid skulle bli grillat.. Okej, jag kan tycka att det är väldigt gott. Men kanske inte för ofta. Jag känner att det ska vara något speciellt med att grilla. Att man ska längta till det. Fast Junilove tycker att det blir vädigt speciellt med tanke på att man längtar hela vintern på att våren och sommaren ska komma så man kan grilla.. :)
Han är lite rolig mitt <3 :)

Jag bjuder på lite bilder från den fullproppade veckan/helgen!! :)

Diablo! :)

Han har bevisat att han är riktigt duktig på att simma! :)

Navajo tycker att det räcker att gå i till magen :)

Diablo på bushumör, medans Navajo vill slappa :)

Svärmor min, Junilove & Svärfar min! :)

Diablo och Navajo :)

MIN Junilove <3

Junilove & Jag.. Tror minsann att svärfar fått tag på kameran ;)

Jag i våran fruktansvärt "fina" Trädgård! Vad tycks? :)

Vårens skönhet!!! Me Like! :)

Min underbara Svägerska!

Vännen Alex!

Jag gillar inte att vara med på kort...! Men folk är envetna och ska ta ändå! :-P

Junilove med sina jobbarkompisar, Tobben & Gabbe!



Jag vet att påsken är över, men jag kunde inte låta bli att plocka och ta in lite fina påskliljor! :)
Har man hela Trädgården full så kan man lika gärna ha lite inne med ;)

Ne, nu tror jag allt att jag borde jobba lite. Bara 7 timmar kvar nu tills att jag får åka hem och krypa ner jämte min Junilove !! Tvätta, Diska och moppa golven.. Det ska jag göra i natt!! :) Ha det!

/Junilove & Jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar