lördag 12 november 2011

"Helt ensam"

Sitter hemma hos min mor då Junilove är i Tyskland med jobbet och roar sig. Dom åker alltid en helg varje höst och beter sig som "män". Så då tänkte jag att jag drar mig hem till min mor med hundarna och spenderar lite tid där. Kvällen ska jag eventuellt spendera tillsammans med min Svägerska -Sunshine! Om jag mår bättre tills dess. Vaknade med hosta, Feber och tät näsa.. Inte riktigt vad jag planerade in för denna helgen. Men om det blir som planerat så ska vi passa på att kika på alla Twilight filmerna då det är premiär för den nya nu nästa vecka. Vi är riktiga vampyr älskare! :) Så vi ska dricka lite gott (alkoholfritt) och äta massa gott plock! Ska bli riktigt mysigt att få ha en Tjejkväll + hundarna såklart! ;) (förhoppningsvis).

Veckorna bara springer iväg, tiden går för fort. Snart är det dags för att plocka fram allt till Julen. Det va ju sommar nyss! Missförstå mig inte, jag kan tycka det är riktigt mysigt med mörka kvällar, levande ljus och Julpynt. Men det va ju inte längesedan man plockade undan allt det där. Inte alls längesedan man kopplade hundarna och gick en promenad till sjön och badade.
Junilove tycker INTE om Hösten/Vintern! Han Skulle verkligen vara jätte glad om det var 25 grader varmt och strålande solsken året om. Men, man kan inte få allt här i livet! :) Jag tycker det är bra med lite omväxling.. Så man får någon möjlighet att längta till något. Fast... Nu kan jag tycka att jag längtar tillräckligt!!!! Jag vill ha Mars månad så mina små prinsessor kommer ut och får uppleva världen med mig och Junilove! <3

Lite bilder tänkte jag bjuda på med. Både från maskerad middagen och lite trötta & mysiga hundar! :)

 Junilove! <3

Min tjusiga Junilove! :) Så "cool" ;)

Tobben som kossa! :)

Alex som militär! Hon lånade Diablo för att ge ett mer "skrämmande" intryck! ;)

Jag, som kanin!

 Mikael Vann! Riktigt läskig!! :) 

 Sunshine! Som hembiträde!

Kvällen va mycket trevlig! Med god mat och trevligt sällskap kunde det inte bli annat än bra. :) 

Här bjuder jag även på lite härliga bilder på våra 2 trötta hundar! Då dom är som BÄST!! :)

 Mysigt! Koncentrera er nu inte på det otroligt smutsiga golvet! :) Utan dom 2 härliga och mysiga <3! 

 Mjuka och Mysiga Navajo! :)

Mycket trött och go Diablo! :) 

Ja.. Det va det jag hade att bjuda på denna gången. Jag kikar nog in i morgon igen och uppdaterar med lite fler bilder och "onödiga" tanka :)

Junilove & Jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar