måndag 14 november 2011

Han är hemma!!

Äntligen är min Junilove hemma igen! Otroligt vad man kan sakna någon.. Jag måste erkänna, jag fick lite fjärilar i min mage när jag hörde hur ytterdörren öppnades & där stod han! :)

Efter massa kramar och pussar* så var det dags för "min present" !!! :) Han är verkligen bäst, min Junilove!

Världens godaste godis!! :)
Efterson jag inte kan dricka något med alkohol i så fanns det inte mycket i Tyskland att köpa med sig hem till mig! Men han klarar det galant ändå ;) Mmmm!


Efter en jätte portion med mat så slängde vi oss i soffan och bara va! Det kändes så skönt att bara få slappna av, vilket jag inte har kunnat göra i helgen när Junilove har varit iväg. Jag oroar mig så för allt, som att båten skulle sjunka eller att han skulle rammla över kanten och försvinna i det mörka kalla havet.. Skönt att inget utav det hände i alla fall! ;)
När vi tillslut bestämmde oss för att dra oss upp till sägen och sussa så ser jag hur lilla Navajo tar satts och hoppar upp i fotöljen! (Vi har en regel, en mycket bra regel med tanke på hur lerigt det är i våran trädgård.. INGA hundar i soffa, fotölj & säng)! Navajo Råkade antagligen glömma bort våran lilla regel.. Suck! Meeen, han la sig verkligen så gott och man hörde en jätte suck från honom som talade om att han njöt verkligen! Så jag kände att jag inte kunde med att dra ner honom där ifrån. Så Junilove bestämmde att fotöljen var Okej för Navajo och Diablo att vara i. Den används så sällan ändå så det "skadar" ingen.. :) Jag såg verkligen på Navajo hur nöjd han var för den "nya" regeln. ;)

Så här mysig såg han i alla fall ut i "sin" lilla fotölj.. :)

Lilla pälsbollen Navajo, så gosig så jag vet inte vart jag ska ta vägen!! :)


Idag (Måndag) blir det till att åka till Öxabäck och fira Juniloves pappa i efterskott för gårdagens farsdag. Kanske att vi drar oss ut till min far en snabb sväng efter det med. Alltid ska man hälsa på någon och varje dag ska man hinna med så mycket. Men, hellre det än att inte ha något att göra alls. :)

Kanske blir det så att jag kikar in senare med lite bilder från dagens håll i gång! :) Fram tills dess så ha det bra!

Junilove & Jag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar