tisdag 22 november 2011

Tråkiga grå!

Tråkiga dagar! Bara gråa och dystra. Inte gör det att man orkar mer eller har lust med mer. Nej, istället får jag lust att bara krypa ner i sängen igen och bara sova bort dom tråkiga dagarna. Men det går ju inte!! Nej, för jag har ju 2 små trollungar i magen som lever loppan varje morgon & dag! :) + 2 pigga hundar ju. Det är bara till att ta sig i kragen och dra sig upp!

Idag var jag på mvc och träffade farbror doktorn. Liten  koll så att allt var bra. Vilket det verkade vara. Skönt! Jag ska dit i morgon igen och mäta min min kurva.. Spännande.. tror jag! :)
Tänk att jag redan är i v. 25! Vart har tiden tagit vägen? Jag har 2 st små trollungar i magen som sparkar och rullar runt för fullt. UNDERBART! Fortfarande 2 små flickor med! ;)

Tänkte jag skulle bjuda på en liten mag-bild precis här, men det vill inte som jag ikväll.. Jaja, jag får väl bjuda på den någon annan gång istället.
Nu ska jag slänga mig i soffan en stund innan jag drar mig upp till min mjuka säng!

Junilove & Jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar