lördag 19 november 2011

Födelsedag!! mm

Fredagen den 18/11 blev våran lilla Navajo 3 år! :) Stor pojk nu! Grattis till dig önskar "mamma" & "pappa" & "lillebror" Diablo! <3

<3


För övrigt så är det Äntligen helg! Lördag betyder - Vakna upp jämte Junilove <3 ! :) Spendera Heeela dagen med min Junilove (gäller även söndag) och bara ha det bäst med min Junilove! :)
Idag tog vi oss en liten snabb och väldigt spontan tur till Tranemo för att kika på ett hus. Efter det passade vi även på att åka och hälsa på Juniloves farbror med a la familja som bodde i närheten. Mycket trevligt!

Vidare hem för en snabb mellan landning med lite mat som kastades ner i magen för att sedan åka vidare hem till min kära far som bor i lilla Torestorp. Där fick det lov att bli en liten promenad + cykeltur med hundarna. Det var väldigt uppskattat!
När hundarna var trötta och nöjda bjöd pappa på pepparkakor! Det var förvånande gott efter att inte ha ätit det sen förra julen/vintern. Det blev en helkväll hos pappa.. Trevligt! Men efter denna dagen är vi nu bra trötta! Både jag, Junilove och Hundarna!

Nog med ord för den här gången ;) Jag bjuder på lite bilder istället!

Tjusiga Diablo!
Söta Navajo!

Diablo med fullfart fram! :)

Navajo är inte långt efter!

(Underbara hundar!!) <3


Vi va ju även hemma hos svärmor och svärfar (Juniloves mor och far) för att fira svärfar på fars dag! Det bjöds på mat och mycket skratt! :) Trevligt!

Även svägerskan sunshine & svågern (madde &mikael) va med och firade! :)

Lilla söta och underbara Troll får jag ju inte glömma.. Hon var ju självklart också med! :)


Det har ju "hänt" mycket mer under veckan, men det är inget jag kommer ihåg så här på rak arm.. Storstädat hela huset har jag hunnit med i alla fall! Rediga jag! För att göra det mer tydligt med varför jag har varit så redig så vill jag bara upplysa om att jag HATAR att städa.. Men, det måste göras det med. När man vaknar kl 8.00 varje morgon som jag gör och inte har allt för mycket att göra på dagarna, så måste man ju göra något. Så varför inte ta tag i dammsugaten och moppen för en liten "sväng" runt i hemmet. Det må vara väääldigt tråkigt, men så skönt det är när det är gjort!!
Men nu i helgen ska jag inte göra ett smack här hemma. Jag ska bara njuta utav lugnet som inte finns i vårat liv och bara umgås med min Junilove! <3 :)

I morgon - Söndag blir det ev. en heldag ute i skogen i Öxabäck. Grilla lite korv, träna med hundarna och ha en allmänt trevlig dag.
Men nu känner jag hur mina ögon går i kors så jag drar mig till kudden! 

Junilove & Jag

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar