tisdag 25 oktober 2011

Lite blandat!

Helgen och början på veckan har varit kanon! Fint väder att hålla sig ute i, och trevligt sällskap!! :)

Nu tänkte jag bjuda på lite bilder! :) Både på hundarna och på mig + 2! <3 Junilove Håller sig bakom kameran! :)


Underbara lilla Navajo!


Man blir trött av att vara ute och greja hela dagen! :)


Diablo kan faktist bli trött ;) 


Men efter lite vila är det fullt ös igen! :)


Ja, här är vi.. Jag och mina 2 <3 :) I v.21.. Jag skulle gärna bjuda på en "naturell" bild.. Men jag har tyvärr inte någon. Ni förstår, Jag och Junilove kom på i morse att det skulle vara lite kul med bilder på magen.. Så det fick bli "bättre sent än aldrig" :)



Veckan är ju inte slut, den har snarare bara börjat. Jippi!! Jag har så mycket i tankarna som jag bara väntar på att få "göra utlopp" med.. :) Jag vill Pyssla!!!!!! Höst/Vinter pyssla! Ja, jag tror minsann att jag ska börja redan nu.. Jag drar mig ut i trädgården och småbörjar :)


Junilove & Jag!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar