torsdag 20 oktober 2011

Hoppsan!

Oj!! Märkte att det va liite för längesen jag va här inne och uppdaterade.. Det har hänt så mycket! :)
Jag ska bli MAMMA!! :D Till 2 små underbara barn.. Ja, det stämmer. Jag ska bli mamma till ett underbart tvillingpar! Jag och min Junilove va även inne och fick reda på att det är 90% säkert att det blir 2 små underbara flickor! Vi är väldigt glada och lite nervösa måste jag erkänna.. Att bli föräldrar för första gången är något så otroligt stort, och att vi ska få bli det till 2 känns VÄLDIGT spännande!

Ja jag har redan gått halva tiden så i Mars är det beräknat. Det ska bli underbart!
Navajo och Diablo kommer inte längre vara våra ända "barn"... Det kommer gå kanon bra med dom och barnen, Garanterat!

Junilove har fyllt år med.. Det firades med en kräftskiva på han begäran ;) Allt för min Kärlek!
Ja, mycket har hänt.. Så mycket att jag minns inte ens hälften.. Men det har varit roligt!

                                                                    Bebis nr 1 .. :) <3
  
                                                                     Bebis nr 2 .. :) <3

Mina & Juniloves barn!!!! <3

Junilove & Jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar