lördag 29 oktober 2011

Happy Halloween!!! :)

Ja men då var det redan Halloween!! :) & Är det Halloween så måste man ju även ha sig en pumpa! Haha, så Jag & Junilove åkte och skaffade oss 2 st. Så nu har vi spenderat eftermiddagen med att skrapa ur dom försökt få dom till att se lite läskiga ut.. ;) Hoppas att vi lyckades lite i alla fall.


Hahaha! Junilove var BRA koncentrerad :)

 Tillslut kom han igång ;)

 Jag kan ju tala om att det var inte lät! Dom var verkligen stenhårda!!

 Jag får ju bevisa att jag också gjorde lite ;) Jag stod inte bara bakom
kameran.. :)

 Pumpa nr.1 :) Fick lov att bli en scream! :)

Pumpa nr.2 :) Lite mer komplicerad ;)

 Bättre kännsla utan blixten ;)



Jag kan inte hjälpa det, men är väldigt nöjd med våra pumpor! :) Vill inte vara någon som "skryter" men nu kan jag inte låta bli! :) Hoppas ni andra får en trevlig Halloween. Nu ska i alla fall jag slänga mig i soffan med MASSA godis och skaka till en lite läskig film! :) Ha det kanon!



Junilove & Jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar