lördag 9 juni 2012

På väg!

Så, då var jag på väg till Norge.. Jag har så ont i min mage, jag mår riktigt illa. Men nu är jag redan på vägen så finns inte så mycket att göra mer än att gilla läget. Jag ska faktiskt erkänns att jag grät lite igår när jag gick och la mig, då blev det på riktigt. Att jag inte skulle får pussa och mysa med mina <3 på hela helgen. Även om det är jobbigt så ska det bli roligt! Att få komma till Norge för första gången och mest av allt, att få träffa Timmy!!! :) Pappa/junilove har ju hjälp utav bästa farbror Tobias i helgen. Dom skulle Luca till det till Max å grilla och bara ta det lugnt. Får hoppas att dom har vädret på sin sida. Ne nu ska jag inte sitta här och känna min klump i halsen mera, nu ska jag försöka slappna av och ha lite roligt! För det förtjänar jag!!! :) Junilove & Jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar