torsdag 7 juni 2012

...

Packar & packar, för på Lördag åker Jag till Oslo. Jag ska åka och få se min underbara vän Timmy dansa! Ska bli riktigt roligt. Men jag har så ont i magen. Jag gillar verkligen inte detta med att behöva lämna flickorna hemma! :( Dom har ju sin pappa som tar hand om dom så det är ju ingen fara med det. Men jag gillar verkligen inte att inte ha kontroll! Det är ju mina små smultron! Få se, jag kanske drar mig ur hela resan i sista sekund och tar bussen upp bara över dagen.. Skulle inte förvåna mig. Men som Junilove säger så borde jag passa på med en liten helg semester nu för sen kommer det inte gå.. Jag antar att han har rätt. Men jag gillar det inte för det!

Jag har så mycket jag måste göra idag, men orken finns inte riktigt här. Istället för att tvätta, städa och förbereda kvällens mat, så sitter jag och myser med min små i soffan.. <3 Det tycker jag är mycket viktigare idag med tanke på att jag inte ska vara hemma i helgen och det är MYCKET roligare! :)
Jag har faktiskt gjort lite nytta, jag har "pysslat" lite med flickornas böcker! :) Det blev helt okej!



 
 Hittade en bild från häromveckan på lilla Nellie som är väldigt varm! :) 


 En morgonpigg och lycklig Linnéa! :) 


 Jaha, här var jag så lycklig för att jag hade 
"nappbarn", så kommer man in och hittar en liten Nelliebus som har fått tag i tummen och sover gott.. 
Typiskt! Tur det ser så otroligt gulligt och mysigt ut! :) 


 Hmmm, pappa (Junilove) skulle ta på Linnéa en klänning.. Det gick sådär. Å av fick han den inte heller :)


Syskonkärlek! <3 Morgon-mys hemma hos morfar!


Junilove & Jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar